Redagowanie newsletterów

Planujesz wdrożenie newslettera lub już to zrobiłeś, lecz efekty Cię nie zadowalają? Jeśli chcesz mieć pewność atrakcyjnej treści mailingu, pomożemy Ci osiągnąć ten cel, dostarczając skuteczne i zachęcające teksty do newslettera.

Konwersja

Jeżeli wykorzystujesz e-mail marketing jako narzędzie, za pomocą którego docierasz do klientów, zależy Ci na tym, żeby wiadomości były otwierane przez odbiorców i skutecznie realizowały określone cele. Dzięki odpowiednio skonstruowanym treściom, które napiszemy do Twojego newslettera, uda Ci się osiągnąć biznesowe założenia.

Wizerunek

Dobry e-mail marketing przekłada się na pozytywne postrzeganie Twojej marki w oczach potencjalnych klientów. Ciekawy newsletter sprawia, że odbiorca zyskuje zaufanie do nadawcy i jest bardziej skory do skorzystania z jego oferty. Krótko mówiąc, tekst mailingu z powodzeniem poprawia wizerunek Twojego biznesu.

Sprzedaż

Wprowadzasz nowy produkt lub usługę do swojej oferty? Ogłaszasz atrakcyjną promocję? A może organizujesz spotkanie branżowe? W każdym z tych przypadków umiejętnie napisany newsletter pomoże Ci w skutecznej promocji. Wysyłając mailing z ciekawym tekstem do potencjalnych odbiorców, możesz ich przekonać do oferty.

Newsletter - skuteczne narzędzenie w fachowych rękach

Newsletterem nazywa się wiadomości regularnie wysyłane w formie elektronicznej osobom, które wyraziły zgodę na ich otrzymywanie. Mailing jest powszechnie wykorzystywanym narzędziem marketingowym pozwalającym na komunikację z potencjalnymi klientami, dlatego warto umiejętnie i efektywnie z niego korzystać.

Dobry newsletter jest interesujący dla odbiorcy, a zarazem realizuje cele nadawcy, z myślą o których został stworzony. Jego podstawę stanowi tekst – to on komunikuje informacje i w dużym stopniu decyduje o wartości oraz skuteczności mailingu. Jeżeli chcesz mieć pewność, że newsletter jest atrakcyjny i przekonujący, powierz nam jego realizację.

Personalizacja

Redagowanie newslettera rozpoczynamy od precyzyjnego zdefiniowania grupy docelowej, do której tekst ma dotrzeć. Dokładnie określamy, do kogo mailing jest skierowany, dzięki czemu możemy trafnie dopasować język do typu odbiorcy, co bezpośrednio przekłada się na wyższą konwersję.

Atrakcyjna forma

Pisanie tekstu do newslettera wymaga uwzględnienia nie tylko samej treści, ale również formy. To, jak mailing wygląda, w praktyce jest tak samo istotne jak to, co jest w nim napisane. Wiemy o tym, dlatego redagujemy newslettery, stosując m.in. nagłówki, śródtytuły, krótkie akapity czy wypunktowania.

Skuteczność

Redagując tekst, na każdym etapie bierzemy pod uwagę cel, z myślą o którym wysyłasz newsletter do odbiorców. Budowa wizerunku, utrzymanie relacji z klientem, promocja nowych ofert i rabatów, bezpośrednia sprzedaż – to tylko niektóre z założeń, które skutecznie realizujemy poprzez mailing.

Profesjonalny tekst do mailingu - dlaczego warto

Wymyślanie nazw firm, marek, produktów i usług wymaga sprawnego posługiwania się językiem, kreatywności, znajomości kontekstu biznesowego i dokładnego poznania oraz zrozumienia potrzeb klienta. Wszystko to mamy na uwadze, podejmując z Tobą współpacę w ramach namingu. Sprawd, jakie korzyści z niej odniesiesz.

Dobry mailing koncentruje się na potrzebach odbiorcy, które skutecznie zaspokaja, jednocześnie realizując założenia marketingowe, np. wizerunkowe czy sprzedażowe. Mając to na uwadze, pisanie tekstu do newslettera podporządkowujemy temu, aby był wartościowy z punktu widzenia czytelnika. Tworzymy treść odpowiadającą na zainteresowania odbiorcy i napisaną językiem, który do niego trafia.

Zdajemy sobie sprawę, że użytkownicy są zasypywani setkami nudnych wiadomości dziennie, których nawet nie otwierają. Jak przebić się z przekazem w gąszczu ogromnej konkurencji? Zastosowanie odpowiedniego tytułu, atrakcyjnej treści i przystępnej formy pozwala na poprawę konwersji i dotarcie z przekazem do dużej liczby odbiorców. Powierzając nam redagowanie mailingu, zajmujemy się każdym szczegółem wiadomości – Twoim zadaniem pozostaje zadbanie o grafikę i wysyłkę.

Przeglądając swoją skrzynkę e-mail, nie czytasz od deski do deski każdej wiadomości, prawda? Tak samo robią inni użytkownicy. Tu liczy się czas, dlatego przy redagowaniu newslettera stawiamy na konkrety. Piszemy teksty, które są skuteczne, a jednocześnie przystępne w odbiorze i łatwe do przyswojenia dla każdego. Przekaz jest jasny i zrozumiały, a przy tym wartościowy i zachęcający dla odbiorcy. Skuteczny mailing to inwestycja, która się opłaca!