Blog

Błędy w tekstach sprzedażowych, których copywriter powinien się wystrzegać

błędy w tekstach sprzedażowych

Jak sama nazwa wskazuje, teksty sprzedażowe mają… sprzedawać. Treści o charakterze reklamowym są podstawą promowania produktów i usług, ale czy na pewno w pełni wykorzystujesz ich potencjał? Albo inaczej – czy na pewno spełniają swoją rolę, są perfekcyjnie przygotowane? Aby mieć taką gwarancję, konieczne jest unikanie błędów w tekstach sprzedażowych. Jakich? Poznasz je dzięki lekturze …

Błędy w tekstach sprzedażowych, których copywriter powinien się wystrzegać Read More »

5 zasad copywritingu, które ułatwią Ci pracę

Copywriting – jak każdy inny zawód – ma swoje zasady, których wypadałoby przestrzegać. Warto się ich trzymać, aby osiągnąć założone cele podczas tworzenia treści. Copywriter nie może po prostu napisać zwykłego tekstu, ponieważ – mówiąc obrazowo – nie porwie on tłumów. Co prawda nie trzeba się kurczowo stosować do przyjętych ram, ale warto z nich …

5 zasad copywritingu, które ułatwią Ci pracę Read More »

Copywriting – jak i gdzie kupić, zlecić i zamówić teksty w Internecie

Pisanie tekstów to dziś usługa powszechnie dostępna. Wyróżnia się trzy źródła tekstów: Redaktor – freelancer, czyli osoby, które najczęściej anonimowo oferują swoje usługi na portalach typu OLX.pl lub wyspecjalizowanych stronach zrzeszających „wolnych strzelców”. Na rynku najczęściej funkcjonują w ten sposób początkujący twórcy, którzy nie pracują w ramach agencji lub sami nie założyli działalności gospodarczej. portale pośredniczące, …

Copywriting – jak i gdzie kupić, zlecić i zamówić teksty w Internecie Read More »

Dlaczego potrzebujesz copywritera

Copywriting to w dobie internetowego marketingu usługa absolutnie niezbędna. Promocja skupia się bowiem na jakości, a nie na ilości materiałów reklamowych. Komunikacja, zarówno B2B, jak i B2C, musi uwzględniać wymagania językowe specyficzne dla danej branży i konkretnego projektu biznesowego. Dobrych tekstów potrzebujesz zawsze: w szkole, na studiach, przy zakładaniu biznesu, w pracy. Zawsze. Copywriting to nie …

Dlaczego potrzebujesz copywritera Read More »

Copywriting jako praca – jak działać i szukać zleceń

Lubisz pisanie tekstów i czujesz naturalną łatwość w kreowaniu szeregu zdań na konkretny temat? Szukasz pracy, która odpowiadałaby Twoim naturalnym predyspozycjom? Być może powinieneś zacząć utrzymywać się z pisania tekstów! Tę drogę obrało już wielu przed Tobą i rozwinęli swoje kariery. Możesz podążyć kilkoma ścieżkami, które przyniosą mniejsze lub większe zyski. Poszukiwanie zleceń Jeżeli jesteś początkującym copywriterem, …

Copywriting jako praca – jak działać i szukać zleceń Read More »

Jak napisać dobry artykuł

Skoro czytasz ten artykuł, zapewne wciąż zastanawiasz się, jaka jest tajemnica sukcesu części autorów. Jak to się dzieje, że niektóre artykuły są oceniane pozytywnie, a inne nie? Okazuje się, że odbiór może zależeć od czynników zupełnie innych, niż język, styl i popularne nazwisko. Copywriter musi mieć świadomość, że pisanie artykułów nie zawsze polega na pisaniu o prywatnych …

Jak napisać dobry artykuł Read More »

Kim jest dobry copywriter

Kim w zasadzie jest copywriter? W ciągu ostatnich kilku lat, z uwagi na zwiększenie popularności rozwiązań content marketingowych, to pojęcie znacznie się rozszerzyło. W dużym uproszczeniu – copywriter pisze teksty na zamówienia. Wszelkiego typu i rozmaitej objętości. Może to być pojedyncze hasło reklamowe, może to być scenariusz, treść ulotki, ale również artykuł prasowy, specjalistyczny, sponsorowany. Copywriter …

Kim jest dobry copywriter Read More »

3 cechy dobrego copywritingu

W chwili, gdy content marketing staje się coraz popularniejszą formą promocji marki, wiele osób zachodzi w głowę, jak zdefiniować dobry copywriting, dobre teksty. Zostawiając na marginesie pewne techniczne zagadnienia i szereg udoskonaleń, które pozwalają skuteczniej działać za pomocą tekstu, prawda jest zaskakująco oczywista. Dobre treści tworzone przez copywriterów mają zasadniczo… 3 cechy wyróżniające. Dobry tekst przygotowany …

3 cechy dobrego copywritingu Read More »